Veel gestelde vragen

FantasyGiftshop.nl heeft een ruim assortiment van meer dan 1500 artikelen. Het gehele assortiment is online te vinden in onze webwinkel. 

Wij blijven ons assortiment uitbreiden, dus mis je iets of zou je iets graag terugzien in ons assortiment laat het dan vooral weten door een e-mail te sturen naar info@fantasygiftshop.nl of via het contactformulier.

Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product.
De levertijd die in het winkelmandje wordt aangegeven is een indicatie.
Het kan zijn dat het minder lang duurt, maar het kan soms ook langer duren.
Wij zijn hiervoor van onze leveranciers, douane en koeriers afhankelijk.

 Ons assortiment wordt elke week uitgebreid met nieuwe producten van bestaande en nieuwe merken.

Veel gestelde vragen over:

Punten sparen voor korting

Hoe kan ik punten sparen?
Je kunt punten sparen door een account bij ons aan te maken.
Daarna spaar je automatisch bij elke bestelling punten.

Wat is de waarde van de punten die ik spaar?
De waarde van één punt is €0,05.
Dit betekent dat je dus 5% ‘korting’ ontvangt op je bestelling in de vorm van punten.

Ik heb artikelen die in de aanbieding zijn, of een kortingscode. Waarom spaar ik nu geen punten?
De punten worden niet berekend over artikelen die afgeprijsd zijn of in combinatie met andere kortingsacties.
Het is dus óf de ene korting óf de andere (punten).

Wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
Je ontvangt automatisch punten bij elke bestelling. Deze kun je dus bij een volgende bestelling in de webshop inwisselen.
Dit wordt aangegeven bovenin je winkelwagen.
Het minimum orderbedrag voor het inwisselen van punten is €10,-.
De maximale korting per bestelling is €20,-.

Hoelang zijn mijn punten geldig?
Punten blijven 12 maanden geldig, daarna komen ze te vervallen.

Punten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

Je kunt extra punten verdienen door een product review achter te laten.

Bestellen

Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat jullie niet in het assortiment hebben, maar het merk verkopen jullie wel. Kan ik dat artikel ook eventueel bij jullie bestellen?
We kunnen altijd voor je informeren bij onze leverancier en het voor je meebestellen. 
Stuur een e-mail met je vraag naar info@fantasygiftshop.nl met informatie over het artikel of eventueel een foto/artikelnummer.

Ik wil graag een artikel bestellen, maar jullie hebben het niet op voorraad. 
Komt dit weer terug op voorraad?

Wij doen ons best om onze voorraad zo compleet mogelijk te houden en de kans is groot dat dit artikel weer op voorraad komt.
Wil je het echt zeker weten stuur dan even een email naar info@fantasygiftshop.nl

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen naar info@fantasygiftshop.nl.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is zullen we dit toepassen op je bestelling.
We zullen het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een e-mail sturen naar info@fantasygiftshop.nl.
Geef aan wat je wilt wijzigen in de bestelling. 
Als je bestelling nog niet is verzonden kunnen we je bestelling voor je wijzigen.

Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen maar heb wel betaald. Wat moet ik nu doen?
Het kan gebeuren dat de bevestigings e-mail in je spam map staat, zoniet kun je een e-mail sturen naar info@fantasygiftshop.nl.
Dan zullen we de bevestigings e-mail opnieuw naar je sturen per e-mail.

Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een aantal direct leverbaar zijn en een aantal niet. 
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel alvast verzonden?

Wij verzenden je bestelling in 1 keer zodra de artikelen die niet leverbaar zijn weer leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen stuur dan even een email naar info@fantasygiftshop.nl.
Het kan zijn dat hiervoor extra verzendkosten berekend worden.

Verzendkosten & levertijd

Levertijd
Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product.
De levertijd die in het winkelmandje wordt aangegeven is een indicatie.
Het kan zijn dat het minder lang duurt, maar het kan soms ook langer duren.
Wij zijn hiervoor van onze leveranciers, douane en koeriers afhankelijk.
Wij proberen je altijd op de hoogte te houden over de levertijd van jouw bestelling.

Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een aantal direct leverbaar zijn en een aantal niet. 
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel alvast verzonden?

Wij verzenden je bestelling in 1 keer zodra de artikelen die niet leverbaar zijn weer leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen stuur dan even een email naar info@fantasygiftshop.nl.
Het kan zijn dat hiervoor extra verzendkosten berekend worden.

 

Verzendkosten 

Nederland Brievenbuspakje €4,25
  Pakket €6,95
  Wij betalen de verzendkosten voor jou vanaf: > €100,-
     
Belgium Pakket €9,95
Germany Pakket €11,50
Denmark Pakket €17,95
Italy Pakket €18,95
France Pakket €17,50
Spain Pakket €18,95
Sweden Pakket €23,95

 

Annuleren / retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen naar info@fantasygiftshop.nl.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is zullen we dit toepassen op je bestelling.
We zullen het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.

Voorwaarden bij retour sturen van een artikel.
Na ontvangst van een artikel heb je 14 dagen de tijd om het terug te sturen conform de volgende voorwaarden: 
– Stuur een e-mail naar info@fantasygiftshop.nl
– Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
– Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Dit geldt ook voor de verpakking van het product.
– Alle labels en kaartjes moeten aan het artikel zitten.
– Het artikel moet altijd verpakt zijn in een doos of envelop.
– Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling worden genomen. 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we de retour hebben ontvangen en deze verwerkt is wordt het bedrag binnen 2 werkdagen naar je geretourneerd. 
Je ontvangt een e-mail bevestiging zodra de retour door ons is verwerkt.

Hoe lang duurt het voordat een retour is verwerkt?
Zodra we je retour hebben ontvangen wordt deze binnen enkele dagen 
verwerkt en ontvang je een automatische bevestiging e-mail van je retourzending.

Binnen welk termijn kan ik één artikel of meerdere terug sturen?
Wanneer je de bestelling hebt ontvangen kun je de artikelen binnen een termijn van 14 dagen terug sturen.

Als ik artikelen terug wil sturen moet ik dan zelf de retourkosten betalen?
Als je besluit om artikelen retour te sturen zijn de retourkosten voor jou.

Wij sturen je een mail met een link om een retourlabel aan te maken.
Betaal je via de mail die wij je sturen dan kost de retour je €4,95 binnen Nederland en voor België €9,95.
Je hoeft je pakje daarna alleen nog maar af te geven bij een PostNL Servicepunt.

Je kunt uiteraard ook voor een andere verzendmethode kiezen, deze keuze zijn aan jou.
Zorg er wel altijd voor dat de artikelen goed zijn ingepakt en je een verzendbewijs vraagt.

Wat als ik een artikel wil ruilen?
Als je een ander artikel wilt, dan kun je dit doen door een nieuwe bestelling op de site te plaatsen. Wij betalen je het geld apart terug voor het artikel wat je retour hebt gestuurd. 

Klachten

Wij werken hard aan de klanttevredenheid en zien je graag terug als klant bij Fantasy Giftshop. 
Mocht je desondanks niet tevreden zijn over een product of dienst, dan kan je via e-mail contact met ons opnemen.
Dan zoeken we samen naar een oplossing!

Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangt (gelukkig gebeurt dit zeer zelden). Wij controleren altijd alle artikelen 2x op beschadigingen, eerst als het binnenkomt vanuit onze leverancier, en daarna nogmaals voordat we het aan je versturen. Maar onderweg kan er natuurlijk altijd iets misgaan, ook al pakken wij het super goed in. Stuur dan een mailtje naar info@fantasygiftshop.nl met een foto van het beschadigde artikel en eventueel de beschadigde verpakking, dan kijken we samen naar een goede oplossing.

Voorwaarden kortingscode

Kortingscodes
– Kortingscodes zijn niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.
– Kortingscodes zijn niet geldig op tweede kans beelden
– Kortingscodes zijn niet geldig op Draakje Jack artikelen 

Heb jij een persoonlijke kortingscode ontvangen?
Dan gelden daarop de onderstaande voorwaarden:
– Korting is geldig t/m de datum die bij de code vermeld staat
– Kortingscode is éénmalig geldig
– Kortingscode is NIET geldig in combinatie met andere kortingsacties
– Kortingscode is NIET geldig op reeds afgeprijsde artikelen, op tweedekans beeldjes en/of op artikelen op de Draakje Jack pagina.