Veel gestelde vragen
FantasyGiftshop.nl heeft een ruim assortiment van meer dan 2000 verschillende artikelen waarvan ±1500 uitvoorraad leverbaar. Het gehele assortiment is online te vinden in onze webwinkel, maar niet alles hebben we ook in de winkel liggen, we hebben nog een apart magazijn voor onze webshop bestellingen.
Wij blijven ons assortiment uitbreiden, dus mis je iets of zou je iets graag terugzien in ons assortiment laat het dan vooral weten door een ons e-mail te sturen via het contactformulier.
Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar. (verzending binnen 1-3 werkdagen)
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product, in je winkelmandje & in de email communicatie.
De (langere) levertijd die in het winkelmandje wordt aangegeven is een indicatie, omdat we alles zelf importeren en vaak afhankelijk zijn van Douane en transporteurs.
Het kan ook zijn dat het minder lang duurt, maar het kan soms ook langer duren.
Ons assortiment wordt elke week uitgebreid met nieuwe producten van bestaande en nieuwe merken en kunstenaars.
Veel gestelde vragen over:
Hoe kan ik punten sparen?
Je kunt punten sparen door een account bij ons aan te maken.
Daarna spaar je automatisch bij elke bestelling punten.
Wat is de waarde van de punten die ik spaar?
De waarde van één punt is €0,05.
Dit betekent dat je dus 5% ‘korting’ ontvangt op je bestelling in de vorm van punten.
Ik heb artikelen die in de aanbieding zijn, of een kortingscode. Waarom spaar ik nu geen punten?
De punten worden niet berekend over artikelen die afgeprijsd zijn of in combinatie met andere kortingsacties.
Het is dus óf de ene korting óf de andere (punten).
Wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
Je ontvangt automatisch punten bij elke bestelling. Deze kun je dus bij een volgende bestelling in de webshop inwisselen.
Dit wordt aangegeven bovenin je winkelwagen.
Het minimum orderbedrag voor het inwisselen van punten is €10,-.
De maximale korting per bestelling is €20,-.
Hoelang zijn mijn punten geldig?
Punten blijven 12 maanden geldig, daarna komen ze te vervallen.
Punten zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
Je kunt extra punten verdienen door een product review achter te laten.
Ik ben geïnteresseerd in een artikel dat jullie niet in het assortiment hebben, maar het merk verkopen jullie wel. Kan ik dat artikel ook eventueel bij jullie bestellen?
We kunnen altijd voor je informeren bij onze leverancier en het voor je meebestellen.
Stuur een e-mail met je vraag via het contactformulier met informatie over het artikel of eventueel een foto/artikelnummer.
Ik wil graag een artikel bestellen, maar jullie hebben het niet op voorraad.
Komt dit weer terug op voorraad?
Wij doen ons best om onze voorraad zo compleet mogelijk te houden en de kans is groot dat dit artikel weer op voorraad komt.
Wil je het echt zeker weten stuur dan even een email via het contactformulier
Mijn bestelling
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is zullen we dit toepassen op je bestelling.
We zullen het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier.
Geef aan wat je wilt wijzigen in de bestelling.
Als je bestelling nog niet is verzonden kunnen we je bestelling voor je wijzigen.
Ik heb geen bevestigings e-mail ontvangen maar heb wel betaald. Wat moet ik nu doen?
Het kan gebeuren dat de bevestigings e-mail in je spam map staat, zoniet kun je een e-mail sturen naar via het contactformulier.
Dan zullen we de bevestigings e-mail opnieuw naar je sturen per e-mail.
Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een aantal direct leverbaar zijn en een aantal niet.
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel alvast verzonden?
Wij verzenden je bestelling in 1 keer zodra de artikelen die niet leverbaar zijn weer leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen stuur dan even een email via het contactformulier.
Het kan zijn dat hiervoor extra verzendkosten berekend worden.
Levertijd
Veel producten zijn direct uit voorraad leverbaar.
Wij doen ons best om uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden.
Mocht dit niet het geval zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende product.
De levertijd die in het winkelmandje wordt aangegeven is een indicatie.
Het kan zijn dat het minder lang duurt, maar het kan soms ook langer duren.
Wij zijn hiervoor van onze leveranciers, douane en koeriers afhankelijk.
Wij proberen je altijd op de hoogte te houden over de levertijd van jouw bestelling.
Let op: Rondom feestdagen kan is de kans groot dat de verzending iets langer op zich laat wachten. Ik doe mijn best om alle pakketten z.s.m. te verzenden.
Ik heb meerdere artikelen besteld waarvan een aantal direct leverbaar zijn en een aantal niet.
Worden de artikelen die direct leverbaar zijn wel alvast verzonden?
Wij verzenden je bestelling in 1 keer zodra de artikelen die niet leverbaar zijn weer leverbaar zijn.
Mocht je de artikelen die wel leverbaar zijn alvast willen ontvangen, plaats dan twee aparte bestellingen.
Verzendkosten
Nederland | Pakket | €5,95 |
Wij betalen de verzendkosten voor jou vanaf: | > €100,- | |
Belgium | Pakket | €7,95 |
Germany | Pakket | €7,95 |
Denmark | Pakket | €17,95 |
Italy | Pakket | €18,95 |
France | Pakket | €17,50 |
Sweden | Pakket | €23,95 |
Spain | Pakket | €21,72 |
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier.
Geef aan of je de hele bestelling of een gedeelte ervan wilt annuleren.
Als je bestelling nog niet verzonden is zullen we dit toepassen op je bestelling.
We zullen het bedrag dan binnen 7 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.
Voorwaarden bij retour sturen van een artikel.
Na ontvangst van een artikel heb je 14 dagen de tijd om het terug te sturen conform de volgende voorwaarden:
– Stuur een e-mail via het contactformulier
– Het artikel moet in de originele verpakking zitten. Dit schijnt moeilijk te zijn, maar voor producten die gebroken terugkomen omdat je ze niet “respectvol” hebt geretourneerd kunnen wij geen geld terug geven (ze zijn dan niets meer waard;) Tenzij dit duidelijk buiten jouw schuld om helemaal mis is gegaan omdat “Hij – Die – Niet – Genoemd – Mag – Worden” de bus van de bezorger een salto heeft laten maken waarna deze in brand is gevlogen bijvoorbeeld natuurlijk, zullen we hier nooit moeilijk over doen!
– Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn. Dit geldt ook voor de verpakking van het product.
– Alle labels en kaartjes moeten aan het artikel zitten.
– Het artikel moet altijd verpakt zijn in een doos of envelop.
– Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling worden genomen.
Als consument ben je zelf verantwoordelijk voor je retour pakketje omdat jij de verzender, en op dat moment nog de eigenaar van het pakketje bent.
Retouradres:
Fantasy Giftshop
Jan van Goijenstraat 11
3351JM Papendrecht
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we de retour hebben ontvangen en deze verwerkt is wordt het bedrag binnen 2 werkdagen naar je geretourneerd.
Je ontvangt een e-mail bevestiging zodra de retour door ons is verwerkt.
Hoe lang duurt het voordat een retour is verwerkt?
Zodra we je retour hebben ontvangen wordt deze binnen enkele dagen
verwerkt en ontvang je een automatische bevestiging e-mail van je retourzending.
Binnen welk termijn kan ik één artikel of meerdere terug sturen?
Wanneer je de bestelling hebt ontvangen kun je de artikelen binnen een termijn van 14 dagen terug sturen.
Als ik artikelen terug wil sturen moet ik dan zelf de retourkosten betalen?
Als je besluit om artikelen retour te sturen zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Zorg er altijd voor dat de artikelen goed zijn ingepakt en je een verzendbewijs vraagt.
Wat als ik een artikel wil ruilen?
Als je een ander artikel wilt, dan kun je dit doen door een nieuwe bestelling op de site te plaatsen. Wij betalen je het geld apart terug voor het artikel wat je retour hebt gestuurd.
Wij werken hard aan de klanttevredenheid en zien je graag terug als klant bij Fantasy Giftshop.
Mocht je desondanks niet tevreden zijn over een product of dienst, dan kan je via het contactformulier contact met ons opnemen.
Dan zoeken we samen naar een oplossing!
Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je een beschadigd artikel ontvangt (gelukkig gebeurt dit zeer zelden). Wij controleren altijd alle artikelen 2x op beschadigingen, eerst als het binnenkomt vanuit onze leverancier, en daarna nogmaals voordat we het aan je versturen. Maar onderweg kan er natuurlijk altijd iets misgaan, ook al pakken wij het super goed in. Stuur dan een mailtje via het contactformulier met een foto van het beschadigde artikel en de beschadigde verpakking, dan kijken we samen naar een goede oplossing.
iDeal
Je kunt bij ons gemakkelijk betalen met iDeal
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
in3
Betaal eenvoudig in 3 delen.
Betaal de eerste termijn direct via iDEAL. De tweede en derde termijn betaal je binnen 30 en 60 dagen. Zonder rente, zonder BKR-registratie! in3 is mogelijk vanaf een orderbedrag van €100,00.
PayPal
Je kunt bij ons betalen met PayPal als je dat wilt.
Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.
Bancontact
Je kunt bij ons ook betalen met Bancontact.
Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Het is een gegarandeerde betaalmethode, dat wil zeggen: het geld wordt direct overgemaakt en kan niet worden teruggedraaid. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL. Belgische consumenten betalen in winkels, restaurants en online regelmatig via Bancontact met hun smartphone via de Bancontact Payconiq App.
Klarna
Je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna.
Shop vandaag nog en geniet gelijk van je nieuwe aanwinst. Ben je direct tevreden, dan betaal je in de app. Niet direct tevreden? Probeer het wat langer. De aankoop betaal je tot en met 30 dagen later. Geen rente. Geen extra kosten.
Sofort Banking
Je kunt bij ons betalen met Sofort Banking.
Dit is tegenwoordig ook Klarna geworden.
Kortingscodes
– Kortingscodes zijn niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.
– Kortingscodes zijn niet geldig op Draakje Jack artikelen
– Je kunt maar één kortingscode per keer gebruiken
– Kortingscodes zijn niet met terugwerkende kracht en/of op reeds geplaatste orders toe te passen
Heb jij een persoonlijke kortingscode ontvangen?
Dan gelden daarop de onderstaande voorwaarden:
– Korting is geldig t/m de datum die bij de code vermeld staat
– Kortingscode is éénmalig geldig
– Kortingscode is NIET geldig in combinatie met andere kortingsacties
– Kortingscode is NIET geldig op reeds afgeprijsde artikelen, op tweede kans beeldjes en/of op artikelen op de Draakje Jack pagina.
Het is niet mogelijk om kortingscodes/kortingsacties op reeds geplaatste orders toe te passen.
Onze lopende kortingscode GREECE15 is niet geldig op reeds afgeprijsde artikelen.
Onze lopende kortingscode MAG20! is alléén online geldig bij besteding vanaf €25,00.
Deze code moet worden ingevuld tijdens het bestelproces om de korting te kunnen ontvangen.
Deze kortingscode is niet met terugwerkende kracht toe te passen op geplaatste bestellingen.
Onze lopende kortingscode GREECE15 is geldig t/m 12 juni 2024.